مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-08اقتصادي

قهر مردم با خوشمزه ترین دسر تابستانی


رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آب میوه و کافی شاپ خاطر نشان کرد: افزایش قیمت بستنی و نوشیدنی ها در کافی شاپ ها، 20 تا 30 درصد میزان مصرف این خوراکی ها را در تابستان امسال کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محسن مبرا با تایید خبر افزایش قیمت بستنی، افزود: قیمت بستنی متاثر از نرخ مواد اولیه از جمله شیر، خشکبار و .

است.

پسته و گردو جزو دو خشکبار اصلی پرمصرف در این صنف محسوب می شود از این رو نرخ آنها در قیمت نهایی بستنی تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت موز در بازار، گفت: بالا بودن قیمت مواد اولیه مصرفی در کافی شاپ ها به خصوص محصولات وارداتی مانند قهوه به دلیل نوسان های نرخ ارز، قیمت نوشیدنی های گرم را در این واحدهای صنفی افزایش داده است.

رییس اتحادیه بستنی، آب میوه و کافی شاپ با بیان اینکه هزینه های صنف بیشتر از درآمد آنها شده است، افزود: افزایش قیمت بستنی و نوشیدنی ها در کافی شاپ ها 20 تا 30 درصد میزان مصرف این خوراکی ها را در تابستان امسال کاهش داد و میزان مراجعه مردم به این واحدها ریزش کرده است.

به گفته این فعال صنفی؛ اگر قیمت ها روند متعادلی داشته باشند بخشی از درآمد مصرف کنندگان در بازار خوراکی هزینه می شود و اما گرانی ها به همه صنوف آسیب وارد کرده و ما نیز از این اصل مستثنی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر مردم با خوشمزه ترین دسر تابستانی

قهر مردم با خوشمزه ترین دسر تابستانی