مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-08اقتصادي

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در چهارمحال و بختیاری


مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می کنیم امسال چهار هزار تن کلزا برداشت کنیم که که همه محصولات به کارخانه های روغن کشی به منظور مصرف کشوری ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله سعیدی ظهر امروز در جلسه آغاز کشت کلزا در مزارع چهارمحال و بختیاری گفت: کشت کلزا امسال در سطح یک هزار و 650 هکتار از اراضی آبی استان انجام می شود که در حال تقسیم سهم شهرستان ها هستیم.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشت کلزا در مناطق سردسیری باید سریع تر صورت گیرد، افزود: بر اساس شرایط آب و هوایی کشت کلزا در این مناطق باید حداکثر تا 25 شهریورماه تمام و آبیاری نخست انجام شود اما در شهرستان های اقلیم معتدل تر تا هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم امسال چهار هزار تن کلزا برداشت کنیم که که همه محصولات به کارخانه های روغن کشی به منظور مصرف کشوری ارسال می شود.

سعیدی اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی کلزا در سال گذشته 15 هزار تومان و در سال جاری با رشد 57 درصدی به 23 هزار و 500 تومان رسیده است که پیش بینی می شود در سال آینده هم افزایش بیشتری داشته باشد.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان بیان داشت: اگر سرمایه در گردش زراعت به استان تعلق بگیرد حتما این سرمایه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در چهارمحال و بختیاری