مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-08سياسي

آیین نامه مراکز مشاوره دانشجویی اصلاح می شود


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: با اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره، این مراکز از انفعال خارج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم نعیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگراران اظهار کرد: یکی از کارهای وزارت علوم در سال جاری، اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره بود که طرح در اختیار وزیر علوم قرار گرفته و تیم 6 نفره ای در حال بازبینی طرح هستند.

وی با تاکید بر اینکه اصالت، بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، افزود: با انجام این اقدامات، مراکز مشاوره از انفعال خارج می شوند.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: آسیب های روانی و اجتماعی دانشجویان و معیار های مهمی که بر روی سبک زندگی، تعامل، ارتباطات و تحصیل تاثیرگذار است، بررسی شده و در جلسه ای که روز گذشته با معاونین دانشجویی دانشگاه ها برگزار شد، برنامه های دفتر مشاوره و سلامت برای حل و فصل این موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح ملی پیشگیری از افت تحصیلی پات  یکی از این برنامه ها است که بر اساس این طرح، طی 4 ترم تعداد دانشجویانی که دارای افت تحصیلی هستند به کمتر از نصف کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه مراکز مشاوره دانشجویی اصلاح می شود

آیین نامه مراکز مشاوره دانشجویی اصلاح می شود