مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-08سياسي

بسیج صنعت، حلقه اتصال صنایع است/پایش مشکلات صنعتکاران در «سه شنبه های صنعت»


سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به بازدیدی که از پانزدهمین نمایشگاه صنعت و ساختمان داشت، اظهار داشت: بازدیدی که از حوزه صنعت در این نمایشگاه به همراه دیگر مسوولان ذی ربط داشتم تمام در دل های صنعتکاران و واحد های صنعتی را شنیدیم و بررسی های لازم انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وجود غرفه بسیج صنعت استان در این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: مسؤولان مربوطه در غرفه بسیج صنعت مشکلات صنعتکاران را بررسی و دستورات لازم برای هموار کردن مسیر تولید و برداشتن موانع سد راه صنعتکاران  داده شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحد های صنعتی در تهیه زمین مشکل داشتند و این موضوع در کلینیک بسیج صنعت مطرح شد، گفت: قرار شد شرکت شهرک های صنعتی استان موارد مرتبط را پی گیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بازدید و ازریابی که از حوزه صنعت این نمایشگاه داشتند، عنوان کرد: تعدادی از واحد های صنعتی هم طرح موضوع کردند که قرار بر این شد بعد از ایام اربعین حسینی سریعا جلسه ای در این راستا تشکیل شود و این موضوعات را مطرح و پی گیر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج صنعت، حلقه اتصال صنایع است/پایش مشکلات صنعتکاران در «سه شنبه های صنعت»

بسیج صنعت، حلقه اتصال صنایع است/پایش مشکلات صنعتکاران در «سه شنبه های صنعت»