مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-08اقتصادي

مخبر برای دومین بار در 10 روز گذشته از مرز مهران بازدید کرد


معاون اول رییس جمهور برای دومین بار طی دو هفته اخیر از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تمهیدات برای خدمت به زائران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسینی، ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به زائرین در پایانه مرزی مهران، توصیه ها و دستورات لازم را به استاندار و مسئولین این پایانه صادر کرد.

وی همچنین در فضایی صمیمانه و رودرو با مردم و زائرین به گفتگو پرداخت و از میزان رضایتمندی آنان در خصوص کیفیت و سرعت ارائه خدمات ارائه شده در این پایانه مرزی مطلع شد.

در جریان این بازدید مسئولین پایانه مرزی مهران نیز گزارشی از روند رو به افزایش تردد زائرین و تمهیدات اندیشیده شده برای پاسخگویی به مردم در روزهای منتهی به اربعین و ایام پیک تردد مرزی به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.

مخبر همچنین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مذاکرات تلفنی روز گذشته خود با نخست وزیر عراق گفت: قرار است تدارکات بهتری برای خدمات رسانی به زائران در طرف عراق انجام شود.

اما در هر صورت زوار عزیز باید بدانند که با توجه به حجم زائرین و بدلیل کمبود زیرساخت ها در عراق و گرمای هوا، باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و زوار باید زمان سفر خود به عراق را مدیریت کنند، افزود: با توجه به فتوای مراجع عظام درخصوص ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر برای دومین بار در 10 روز گذشته از مرز مهران بازدید کرد

مخبر برای دومین بار در 10 روز گذشته از مرز مهران بازدید کرد