مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-08اقتصادي

میزا مصرف سیب قرمز ارومیه آناناسی در کشور


یکی از میوه های چهار فصل و پرخاصیتی که به دلیل مزه عالی و عطر بی نظیر خود، طرفداران بسیار زیادی دارد، میوه سیب است که انواع بسیار زیادی از این محصول موجود است.

- تولید سیب یکی از مهم ترین میوه استان آذربایجان غربی و شهرستان مرکزی آن که سیب قرمز صادراتی ارومیه به شمار می آید و سطح زیر کشت درختان سیب بارور و میزان تولید شان در این استان نشان می دهد که آذربایجان غربی بزرگترین تولید کننده سیب درختی در ایران است و سطح زیر کشت درختان بارور سیب در استان یاد شده بیش از 27 درصد بالاتر از این رقم است.

تولید سیب یکی از مرجعهای با اهمیت در ایجاد اشتغال زایی و افزایش درآمد در استان است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار شایسته برای تولید و صادر کردن سیب بوده و در صورت منطقی کردن فعالیتهای تولیدی، بازار رسانی و بازاریابی باشد این محصول را به برتری نسبی بالایی می توان رساند.

سیب یکی از فرآورده های مفید و  افزون بر ایجاد اشتغال و درآمد زایی می توان به صورت اقلام مهم صادراتی و منبع تامین ارز در آراد برندینگ بهره برد.

ما در این مقاله ضمن معرفی سیب قرمز خونی استخوانی اناناسی پوک، به بررسی انواع سیب قرمز و بیان ویژگیها و تفاوتهای آنها با یکدیگر خواهیم پرداخت، از این رو پیشنهاد می کنیم با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به خوبی با انواع سیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزا مصرف سیب قرمز ارومیه آناناسی در کشور

میزا مصرف سیب قرمز ارومیه آناناسی در کشور