مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-08فرهنگي

کدام فیلم ها تاکنون در جشنواره ونیز پیشتاز هستند؟


از میان 16 فیلم بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز که تاکنون به نمایش گذاشته شده فیلم های «تار» ساخته «تاد فیلد» بیشترین امتیاز را از منتقدان بین المللی دریافت کرده است.

- از میان 16 فیلم بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز که تاکنون به نمایش گذاشته شده فیلم های تار ساخته تاد فیلد بیشترین امتیاز را از منتقدان بین المللی دریافت کرده است.

در مهمترین نظرسنجی از منتقدان بین المللی درباره فیلم هایی که تاکنون در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز به نمایش درآمده، چند فیلم بالاترین امتیازها را کسب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره کن هر ساله یک سنت برای برگزاری نظرسنجی های متعدد از منتقدان سینمایی دارد که مهمترین آن توسط نشریه اسکرین انجام می شود اما قابل اعتمادترین نظرسنجی در جشنواره ونیز توسط مجله Venezia News صورت می گیرد که متشکل از منتقدان نشریه های معروف اسکرین، هالیوود ریپورتر، فیلم وردیکت، لوموند، درَپ، اِل پاییس، آبزرور و.

می شود.

از میان 16 فیلم بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز که تاکنون به نمایش گذاشته شده فیلم های تار ساخته تاد فیلد ، ارواح اینیشرین به کارگردانی مارتین مک دونا و مستند تمام زیبایی و خونریزی از لورا پویترس بیشترین امتیاز را از منتقدان بین المللی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم ها تاکنون در جشنواره ونیز پیشتاز هستند؟

کدام فیلم ها تاکنون در جشنواره ونیز پیشتاز هستند؟