مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-08ورزشي

قطر خواستار حضور فلسطینیان در مسابقات جام جهانی شد


بر اساس توافق انجام شده با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسراییلی ها می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا برای تماشای این مسابقات وارد کشور قطر شوند.

- بر اساس توافق انجام شده با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسراییلی ها می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا برای تماشای این مسابقات وارد کشور قطر شوند.

در حالیکه حدود دو ماه تا آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال مانده، تماس هایی مستقیم میان اسراییل و قطر برای ارائه خدمات کنسولی به اسراییلی ها در روزهای برگزاری این مسابقات در جریان است.

همزمان، رسانه های عبری زبان اعلام کردند، دوحه نیز از مقامات تل آویو خواسته به فلسطینیان اجازه دهد تا برای حضور در این مسابقات به قطر سفر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شبکه اسراییلی کان اعلام کرد، مسئولان اسراییلی اخیرا برای انجام برخی گفتگوها به قطر مسافرت داشته اند.

این شبکه به نقل از برخی منابع که هویت آنها را فاش نکرد، افزود: اسراییل علاقمند است دفتر منافع خود را برای ارائه خدمات به اسراییلی ها در ایام برگزاری مسابقات افتتاح کند اما طرف قطری با این درخواست به سردی برخورد کرده اما گفتگوها همچنان در این خصوص جریان داشته تا به راه حلی برای آن دست یافته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر خواستار حضور فلسطینیان در مسابقات جام جهانی شد

قطر خواستار حضور فلسطینیان در مسابقات جام جهانی شد