موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-08حوادث

معمای قتل دختری پس از تزریق بوتاکس


آنها به من گفتند که دختر جوان به دلیل انجام بوتاکس جانش را از دست داده است و از من خواستند جسد را به اطراف کرج منتقل کنم.

من هم همین کار را انجام دادم و از بقیه ماجرا بی اطلاعم.

- دختر جوانی که برای انجام بوتاکس از خانه بیرون رفته بود، چند روز بعد جسد سوخته اش در نزدیکی کرج کشف شد تا افسران پلیس آگاهی در برابر معمای پیچیده ای قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، چندی قبل نزدیکان دختری 30ساله به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و مفقود شدن او را گزارش کردند.

آنطور که آنها می گفتند دختر جوان قصد انجام بوتاکس داشت و آخرین بار برای این کار از خانه بیرون رفته اما دیگر به خانه برنگشته بود.

آنها می گفتند دختر جوان برای این کار به یک سالن زیبایی رفت اما هیچ نام و نشانی از آنجا به دست نیامد و معلوم نبود او دچار چه سرنوشتی شده است.

چند روز از مفقود شدن این دختر می گذشت که مأموران پلیس آگاهی استان البرز جسد سوخته دختر جوانی را در حوالی کرج کشف کردند.

علت فوت نامعلوم بود اما جسد کشف شده آنچنان سوخته بود که شناسایی هویت آن امکان نداشت؛ با وجود این وقتی بقایای این جسد و لباس های او به خانواده دختری که در تهران مفقود شده بود نشان داده شد آنها با توجه به پابندی که وی داشت احتمال دادند که جسد متعلق به دختر آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای قتل دختری پس از تزریق بوتاکس

معمای قتل دختری پس از تزریق بوتاکس