مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 19:272022-09-08سياسي

دادستان کل کشور: کارخانه آی تی آی شیراز تا پایان سال تعیین تکلیف می شود


دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پیش شرط هر اقدام عملی، احیاء و ابقاء ماهیت تولیدی کارخانه مخابرات راه دور ایران( ITI)، گفت: با رفع مشکلات مقدماتی اجرایی و حقوقی شاهد تعیین تکلیف کارخانه آی تی آی شیراز تا پایان امسال خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در نهمین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان فارس که به ریاست دادستان کل کشور برگزار و آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) بررسی شد.

در این نشست که در پی مکاتبه رییس کل دادگستری استان و استاندار فارس با رییس قوه قضاییه با هدف تعیین تکلیف کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) برگزار شد؛ دادستان عمومی  و انقلاب شیراز به تشریح دستور جلسه ویژه این نشست و آخرین وضعیت کارخانه (ITI) و محاسبه و پرداخت مطالبات بستانکاران و سهامداران این واحد تعطیل شده پرداخت.

در ادامه دادستان کل کشور با بیان اینکه تعطیلی 16 ساله این واحد جز زیان طرفین و افزایش مطالبات نتیجه دیگری نداشته است بر پیش بینی راه کار هایی حقوقی، اجرایی و مالی در جهت احیاء کارخانه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در جمع اعضای کارگروه صیانت از حقوق عامه دادگستری و اعضای کمیسیون صنعت استان فارس گفت: عبور از این مشکلات و بازگرداندن کارخانه به چرخه تولید نیازمند همت و تعامل طرفین و حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: کارخانه آی تی آی شیراز تا پایان سال تعیین تکلیف می شود

دادستان کل کشور: کارخانه آی تی آی شیراز تا پایان سال تعیین تکلیف می شود