مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 01:322022-09-08سياسي

هشدار به گردشگران؛ مسؤولیت حضور در تورهای غیرمجاز با مسافر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، در مجمع عمومی کانون انجمن های صنفی و جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران که امروز با حضور معاون گردشگری کشور به میزبانی البرز برگزار شد، گفت: مجمع عمومی تشکل های راهنمایان گردشگری با حضور رؤسای تشکل های راهنمایان گردشگری سراسر کشور با هدف معرفی البرز به عنوان مقصد گردشگری و همچنین بررسی مشکلات این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب راهنمایان گردشگری کشور از جاذبه های مختلف گردشگری البرز دیدن می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به مطالبات راهنمایان گردشگری افزود: مهمترین دغدغه راهنمایان گردشگری نداشتن بیمه و رسیدگی به تورهای گردشگری برای استفاده از راهنماهای مجاز در تور است.

محمدی با اشاره به فعالیت برخی تورهای غیرمجاز مخصوصا در فضای مجازی اظهار کرد: برخی افراد در فضای مجازی اقدام به تبلیغ تورهایی می کنند که بدون مجوز مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسؤول افزود: تورهای مجاز تورهایی هستند که شرکت ها و آژانس های گردشگری برگزار کنند؛ در غیر این صورت برگزاری هر توری غیر مجاز است و اگر اتفاقی در طی سفر بیفتد، مسئولیت آن بر عهده شخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به گردشگران؛ مسؤولیت حضور در تورهای غیرمجاز با مسافر است

هشدار به گردشگران؛ مسؤولیت حضور در تورهای غیرمجاز با مسافر است