مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-09سياسي

شهرک صنایع دستی شیراز در انتظار تامین زمین مناسب


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین چالش در راه اندازی شهرک صنایع دستی شیراز، تامین زمین آن است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روح الله نجابت، در نشست بررسی راه اندازی شهرک تخصصی صنایع دستی در شیراز اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی با شرکت شهرکهای صنعتی فارس برای ایجاد این شهرک تخصصی همکاری کنند.

وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان فارس (اردیبهشت 1387) ادامه داد: یکی از مواردی که معظم له بر آن تاکید داشتند توجه بیشتر و  فعال سازی ظرفیت های گردشگری فارس بود چرا که اگر این ظرفیت به درستی به کار گرفته شود، استان را از نظر درآمدی بی نیاز خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، مهمترین موضوع در راه اندازی شهرک صنایع دستی را مشکل تامین زمین دانست و گفت: امیدواریم که با همکاری و اهتمام ویژه مسئولان در جهت تامین زمین، به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این شهرک باشیم.

مصوبه هیات وزیران در انتظار تامین زمین مناسب مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس هم گفت: ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی در این استان دارای مصوبه هیات وزیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنایع دستی شیراز در انتظار تامین زمین مناسب

شهرک صنایع دستی شیراز در انتظار تامین زمین مناسب