مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-09بين الملل

داعش 6 نفر را در موزامبیک سر برید


عناصر سازمان تروریستی داعش با حمله به مناطقی در شمال موزامبیک، شش شهروند این کشور را سر بریدند و با شلیک مستقیم به سر یک راهبه ایتالیایی مغز او را متلاشی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه مقامات محلی موزامبیک اعلام کردند عناصر سازمان تروریستی داعش سر شش نفر را قطع کرده اند، شاخه سازمان تروریستی داعش در آفریقا حاره ای مسئولیت کشتن چهار مسیحی در موزامبیک از جمله یک راهبه ایتالیایی را برعهده گرفت.

سازمان تروریستی داعش که از سال 2017 تاکنون در آفریقای حاره ای فعالیت دارد، در بیانیه ای اعلام کرد عناصر این سازمان یک کلیسا، چند ساختمان و اموالی را در منطقه نامبولا واقع در شمال موزامبیک به آتش کشیده اند.

نامبولا منطقه ای گازخیز است.

به رغم سرمایه گذاری های هنگفت شرکت فرانسوی توتال در این منطقه؛ اما مقامات محلی به علت شرایط امنیتی خطرناک آن در بهره برداری از منابع این منطقه با مشکل مواجه هستند.

بنابر گزارش امروز (جمعه) روزنامه کشتند و چند تن دیگر را مجروح کردند.

در عین حال طبق گزارش ها، یک راهبه ایتالیایی نیز به ضرب گلوله هنگام حمله  به هیأت کاتولیکی در شمال شرق موزامبیک کشته شده است.

پس از انتشار این گزارش ها، دولت موزامبیک در بیانیه ای رسما تأیید کرد که عناصر سازمان تروریستی دست کم سر شش نفر را بریده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش 6 نفر را در موزامبیک سر برید

داعش 6 نفر را در موزامبیک سر برید