مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-09سياسي

پیشرفت های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیرو های مسلح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه بازدید از نمایشگاه که آوردگاه تجهیزات ابتکاری در حوزه طراحی، - فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیشرفت های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیرو های مسلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه بازدید از نمایشگاه که آوردگاه تجهیزات ابتکاری در حوزه طراحی، تولید و بهینه سازی شده نزاجا به شمار می رود به فرماندهان، متخصصان و مبتکران نیروی زمینی ارتش گفت: از همه عزیزان و متخصصانی که تلاش کردند تا گوشه ای از توانمندی های نیروی زمینی را ارایه کنند تشکر و قدردانی می کنم.

سرلشکر رشید افزود: همچنین به طور ویژه از زحمات برادر عزیزم امیر سرتیپ حیدری فرمانده میدانی، مقتدر و پای کار نیرو های مسلح به جهت تشکیل این آوردگاه تجهیزاتی تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: مشاهده حجم عظیمی از دستاورد ها و فناوری های دفاعی نیروی زمینی در کنار سایر توانمندی ها و آمادگی های رزمی این نیرو حقیقتاً موجب افتخار و مباهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیرو های مسلح است

پیشرفت های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیرو های مسلح است