مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-09ورزشي

بازگشت مدیر اخراجی فدراسیون همزمان با آمدن کی روش


نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، - بازگشت کارلوس کی روش به احتمال فراوان باعث ایجاد تغییر در دپارتمان تیم ملی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ زمزمه بازگشت برخی عوامل فدراسیون گذشته که توسط عزیزی خادم کنار گذاشته شده بودند، شنیده می شود.

نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می کشد.

در زمان حضور کارلوس کی روش در 8 سال پیش مهدی خراطی یکی از عواملی بود که همواره کنار تیم ملی بود و در اواخر حضور کی روش هم به عنوان رییس دپارتمان تیم ملی کارهای ملی پوشان را انجام می داد اما با حضور شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال خراطی از این سمت کنار گذاشته شد و حامد مومنی جایگزین او شد.

خراطی بعد از این تصمیم در بخش تشریفات ریاست جمهوری مشغول به کار شده و گفته می شود او یکی از عوامل موثر در بازگشت کی روش به ایران است و مکالمه بین رییس جدید فدراسیون و این مربی پرتغالی در اولین روز کاری تاج بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال به واسطه خراطی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مدیر اخراجی فدراسیون همزمان با آمدن کی روش

بازگشت مدیر اخراجی فدراسیون همزمان با آمدن کی روش