مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-09سياسي

پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت است


پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت و معنویت است و همان بیرق و پرچم انبیا و ائمه معصومین که برای گسترش عدالت و معنویت برافراشته شد و با آن با دشمنی و شقاوت تمام برخورد کردند امروز هم در تمام سطوح به مقابله با پرچم جمهوری اسلامی برخواسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های نماز جمعه امروز اهرم اظهار داشت: امام راحل به ما یاد دادند که در بین همه امور یک خط فاصل وجود دارد و آن خط تقابل اسلام و آنها است.

نمی دانند با گسترش تحریم ها چه بلایی بر سر خودشان خواهند آورد، آنچه برای ایران اسلامی به عنوان تابستان داغ برنامه ریزی کرده بودند باعث می شود در زمستان استخوان سوز طعم تکبر را تجربه خواهند کرد و به واقع خواهند چشید.

حجت الاسلام پهلو زاده با اشاره به دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت با مقام معظم رهبری، گفت: پیروان اهل بیت، مفتخرند که مهم ترین حرکت در مقابله با نظام استکباری و نظام سلطه است و سینه سپر کرده و این اژدهای هفت سری را که در همه ی شئون زندگی کشورها و دولت ها و ملت ها به نحو ظالمانه و جبارانه دخالت می کرد، متوقف کرد.

وی افزود: امروز خود آنها اعتراف می کنند بسیاری از خواسته هایشان به وسیله ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است؛ این یکی از افتخارات نظام است و این افتخار شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت است

پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت است