مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-09سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (18شهریور 1401) پیاده روی اربعین را بزرگ ترین رویداد معنوی و مذهبی جهان دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (18شهریور ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

  با سفر نیکزاد محصولات استراتژیک، شهرک دامپروری، سالن سازی و آب شرب پیگیری می شود حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه بابیان اینکه تقوا، سعادت دنیا و آخرت، اخلاق و عرفان ،خوشبختی و سلامتی  همه در قرآن کریم است اظهارکرد: الگوی اخلاقی ما قرآن است و برای انسانی که می خواهد پیشرفت کند بهترین توصیه اشاره کرد و گفت: سینما یکی از مراکز آموزشی در دنیاست بنابراین انتظار داریم سینما در کشور ما با برمبنای اسلام و ارزش های اسلامی، تقویت آداب و سنن و باورهای اسلامی حرکت کند.

  صداو سیمای استان از انعکاس مشکلات مردم غافل نشود  /انتصاب مدیران ضعیف ، ضعف منطقه را به دنبال  خواهد داشت   حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه های ان هفته نماز جمعه با اشاره به مشکلات فراوان مردم منطقه، خواستار ورود جدی صدا وسیمای استان برای انعکاس مشکلات مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟