مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-09سياسي

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین به اعتراض علیه استکبار جهانی تبدیل شود


باید از ظرفیت مراسم اربعین به صورت بین المللی، کشوری و فردی استفاده کنیم؛ از جهت بین المللی شایسته است که این راهپیمایی به راهپیمایی اعتراضی علیه استکبار جهانی تبدیل شود و تمام معترضان وضع حاضر مدیریت جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با بیان اینکه راهپیمایی جهانی تبدیل شود و تمام معترضین به وضع حاضر مدیریت جهانی در این مراسم حاضر شوند.

شعارهای کربلا ظرفیت جهانی سازی شدن را دارند نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: صد البته شعارهای کربلا که شعارهای جهانی است، این ظرفیت را دارد و خوشبختانه پرچم های کشورهای مختلف در این راهپیمایی به اهتزاز درآمده است، از جهت کشوری و فردی نیز این اجتماع می تواند به حرکت بزرگ اصلاحی تبدیل شود.

وی ادامه داد: این اجتماع به منزله یک مدرسه و عشق اباعبدالله(ع) به عنوان قوی ترین اهرم، می تواند مشکلات اجتماعی و فردی ما را حل نماید.

آیت الله عاملی بیان کرد: امام حسین(ع) امسال به طور استثنایی جاذبه و عظمت خود را نشان داده است.

این اجتماع در وهله اول، عزت برای تمام مسلمان ها است، زیرا صاحبان ادیان سال هاست درباره این موضوع تحقیق می کنند که چطور شخصی بعد از 1400 سال توانسته این همه جاذبه و جمال خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین به اعتراض علیه استکبار جهانی تبدیل شود

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین به اعتراض علیه استکبار جهانی تبدیل شود