موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 17:372022-09-09ورزشي

کردستان نایب قهرمان مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور شد


کردستان با کسب 38 مدال رنگارنگ، در جایگاه دوم مدالی مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور با حضور 300 ورزشکار 14 لغایت 18 شهریور برگزار شد و تیم مچ اندازی استان کردستان با کسب 22 مدال طلا، 10 نقره و 6 برنز، بعد از خراسان رضوی در جایگاه دوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

نمایندگان کردستان در رده های سنی مختلف با دیگر ورزشکاران به رقابت پرداختند و در پایان 2 کاپ اولی در رده های امید و بزرگسالان و 1 کاپ دومی در رده جوانان و 1 کاپ سومی در رده پیشکسوتان برای کردستان به دست آمد.

مربیگری و سرپرستی تیم استان کردستان در این دوره از رقابت ها بر عهده آقایان بهروز عباسی و افشین زارعی بود که با تجربه و مدیریت خاص خود نقش به سزایی در کسب این نتیجه ارزشمند برای کردستان ایفا نمودند.

گفتتی است، استان کردستان در این دوره از رقابت ها در رده نوجوانان نماینده ای نداشت و تیم میزبان با برتری محسوس خود در آن رده توانست در صدر جدول مدالی این دوره از رقابت ها قرار و استان کردستان با اندک اختلافی در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش تیمی رده سنی جوانان، خراسان رضوی الف با 10 طلا، 3 نقره و یک برنز اول شد، کردستان با 1 طلا، 3 نقره و 2 برنز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان با 1 طلا و 2 نقره مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان نایب قهرمان مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور شد

کردستان نایب قهرمان مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور شد