مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 00:572022-09-09اقتصادي

اعتبار تامین شود، پل بلیلوند خرم آباد 3 ماه دیگر به بهره برداری می رسد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه پل بلیلوند اکنون از پیشرفت فیزیکی 72 درصدی برخوردار است، گفت: درصورت تامین اعتبار لازم تا 3 ماه آینده برای عبور ترافیک آماده خواهد شد.

- گودرز بابا عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پل بلیلوند در شهرستان خرم آباد، اظهار کرد: پل بلیلوند به دلیل دهانه کم نسبت به دبی ورودی روان آبها در فصول بارش در سیلاب های سال 97 و 98 به کلی تخریب و باعث مسدود شدن محور شد، پس از مطالعات هیدرولوژی و آبشناسی توسط مشاور ذیصلاح نسبت به طراحی این پل اقدام شد.

وی با بیان اینکه پل با دهانه 104 متر در 4 دهانه 26 متری طراحی و از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واگذار شد، عنوان کرد: عملیات اجرایی پل بلیلوند سال 98 آغاز شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: با توجه به اینکه منابع مالی این پروژه از محل ستاد حوادث استان تامین می شد و تخصیص اندک جوابگوی پیشرفت پروژه نبود، همچنین به دلیل عدم تخصیص اعتبار در سال 99 پروژه متوقف شد.

بابا عباسی بیان کرد: اما در دولت سیزدهم با توجه به تقاضای مردم و توجه ویژه استاندار همچنین تامین و تزریق اعتبار لازم پروژه دی ماه سال 1400 پروژه مجددا فعال و عملیات آن شتاب مناسب گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تامین شود، پل بلیلوند خرم آباد 3 ماه دیگر به بهره برداری می رسد

اعتبار تامین شود، پل بلیلوند خرم آباد 3 ماه دیگر به بهره برداری می رسد