مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-10اقتصادي

هزینه های میلیاردی برای نگهداری معتادان متجاهر


اعداد معتادان خیابابانی در کشور را از 60 تا 100 هزار نفر داریم و معتقدیم هرچه وضعیت اقتصادی بدتر شود وضعیت آنها نیز بدتر و متجاهر می شوند چرا که روابط اقتصادی بد در این سال ها و این تورم باعث بدتر شدن وضعیت اوضاع شده است.

- آمار متفاوتی از معتادان متجاهر و اقدامات اساسی برای نجات آنها از این وضعیت وجود دارد اما مهمترین موضوعی که شاید به عنوان بهترین اقدام برای رهایی معتادان از این وضعیت به شمار می رود، اجرای برنامه های کاهش آسیب و راهی برای نگاه به آینده و پیشگیری از اعتیاد آنها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا براساس آمارهای موجود 70 هزار معتاد متجاهر در کشور وجود دارد گاهی این آمار از بین 50 تا 70 هزار نفر اعلام می شود و این نکته مهم نیست که چه تعداد فرد معتاد متجاهر در ایران وجود دارد بلکه این مساله که چه اقداماتی برای کاهش آنها انجام شده دارای اهمیت زیادی قائل است.

اینکه چه اقداماتی برای معتادان متجاهر انجام شده است که نه تنها تعداد آنها کمتر نمی شود بلکه هر روز در کنار خیابان ها، بزرگراه ها، زیر پل ها، داخل پارک ها و مکان های تفریحی تعداد آنها رو به افزایش است، وجهه ای که این مساله دارد بسیار ناخوشایند است بنابراین نگاه به این موضوع باید به شیوه ای مناسب تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میلیاردی برای نگهداری معتادان متجاهر

هزینه های میلیاردی برای نگهداری معتادان متجاهر