مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-10اقتصادي

فارین پالیسی: اروپا در منگنه بحران انرژی گیر افتاده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی فارین پالیسی در این باره می نویسد: اگر بیشتر جهان با بهای بالاتر انرژی دست به گریبان است، - ده برابر شدن بهای گاز طبیعی در اروپا، صنایع را ناکار کرده، مصرف کنندگان را خشمگین و سیاستمداران را هراسان ساخته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی فارین پالیسی در این باره می نویسد: اگر بیشتر جهان با بهای بالاتر انرژی دست به گریبان است، اروپا در منگنه افتاده و رهبران اروپایی وادار شده اند برنامه های کمک مالی و تدابیر اضطراری را در نظر بگیرند تا مصرف کنندگان را از آسیب فشار اقتصادی در زمستان آینده در امان نگه دارند.

بزرگ ترین مشکل به بهای انفجاری گاز طبیعی باز می گردد که موج نگرانی را در سراسر این قاره به راه انداخته، تورم را افزایش می دهد، صنایع را مختل می سازد و مردم عادی را هنگامی که صورت حساب های برق و گاز خود را می بینند، شوکه می کند.

بهای گاز طبیعی در اروپا، اکنون حدود ده برابر بیشتر از میانگین یک دهه گذشته است و ده برابر گران تر از بهای آن در ایالات متحده.

آلکس مونتون، کارشناس بازار های جهانی گاز در گروه انرژی راپیدان که یک شرکت مشاوره است، می گوید که بهای گاز طبیعی اروپا چنان گران است که گویی برای هر بشکه نفت خام، پانصد دلار می پردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارین پالیسی: اروپا در منگنه بحران انرژی گیر افتاده است

فارین پالیسی: اروپا در منگنه بحران انرژی گیر افتاده است