مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-10ورزشي

ضرورت احیای اورژانسی دریاچه ارومیه / قوانینی که مجلس علیه خودش تصویب کرد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: رفع انحصار از مشاغلی مانند وکالت و شفاف سازی فیش های حقوقی را از جمله قوانینی دانست که مجلس علیه خود تصویب کرد - روح الله متفکرآزاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تلاش مدام ما در مجلس یازدهم توجه به اولویت هاست و با توجه به تصمیمات مجلس، خروجی دولت در دو سال گذشته نشان از اولویت معیشت و اقتصاد مردم است البته باید توجه داشت که اگر قانون خوب توسط دولت اجرا نشود اثری نخواهد داشت.

وی تصویب قوانینی چون ساخت چهار میلیون واحد مسکونی، مالیات بر خانه های خالی و موضوع اجاره بها را نمونه هایی از این قوانین خوب دانست و افزود: در حوزه یا فرزندآوری نکند، حل کنیم.

سهند شهر خوابگاهی نیست نماینده مردم تبریز در مجلس با تقبیح این نگاه که شهرهای جدید نوعی خوابگاه سازی برای فقرا هستند،گفت: باید بهترین زیستگاه برای ساکنان و شهروندان شهرهای جدیدی چون سهند ایجاد شود و مردم این شهر باید در شرایطی حتی بهتر از تبریز زیست کنند.

این نماینده مجلس افزود: شهرهای قدیمی حول محور آب و شهرنشینی در آنها با رعایت همه مبانی و مبتنی بر اصول طبیعی خدمات شهری بنا می شدند اما در ایجاد شهرهای جدید باید مولفه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر عوامل در کنار هم دیده شوند، چرا که تنها یک مکان خوابگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای اورژانسی دریاچه ارومیه / قوانینی که مجلس علیه خودش تصویب کرد

ضرورت احیای اورژانسی دریاچه ارومیه / قوانینی که مجلس علیه خودش تصویب کرد