مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-10سياسي

تامین 800 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران


فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان به سمت مرزهای منتهی به عراق سفر نکنند درباره ساماندهی برخی خودروهای رها شده در معابر از سوی زائران توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سردار محمد شرفی، رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت مرزها گفت: برای بازگشت زائران از مرز موضوع تامین اتوبوس مطرح است که کمیته حمل و نقل این وظیفه را برعهد دارد، البته این کمیته با فراجا نیز در تعامل است و قرار است 800 هزار اتوبوس را برای بازگشت زائران در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه ما باید تسهیلگری کنیم تا اقدامات به سرعت انجام شود، ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس ها در پایانه برکت در مرز مهران حضور دارند و زائران را از مرزها خارج می کنند.

از امروز سفرهای برگشت آغاز شده و هر چه جلوتر می رویم انبوه جمعیت زائران برای بازگشت بیشتر خواهد شد ما با تمام توان در صحنه حضور داریم و مدیریت می کنیم تا زائران بتوانند به سلامت به مقصد خود برگردند.

رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین در پاسخ به این سوال که در برخی از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی برخی از زائران خودروهای خود را در نقاط مختلف رها کرده و به سمت مرزها رفته اند آیا پلیس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 800 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران

تامین 800 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران