مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-10فرهنگي

اعلام برنامه های تالارهای تئاترشهر/ تاریخ پایان اجرای دو نمایش


برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که طی هفته پیش رو یک اثر نمایشی جدید به نام «سفید» اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تالارهای مختلف تئاترشهر طی هفته جاری در حالی میزبان تماشاگران تئاتر با آثار نمایشی مختلف است که یک تئاتر جدید از روز بیستم شهریور ماه در تالار قشقایی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

  سفید عنوان تازه ترین نمایش تالارقشقایی به نویسندگی امیرابراهیم زاده و کارگردانی صادق برقعی است که از روز یکشنبه بیستم شهریور ماه اجرای خود را آغاز می کند.

  در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان  روی صحنه می رود، ( به ترتیب ورود صحنه) غزاله توده زعیم، زهرا مهرابی، ساناز آقایی، بی تاعزیز، صادق برقعی، سپهر طهرانچی به عنوان بازیگر حضور دارند.

  در خلاصه داستان نمایش آمده است: مادر به خانه می آید و تمام بچه ها فرصتی دارند تا چیزی که از او می دانند برایش تعریف کنندو همه چیز همین تعریف کردن است.

روایت .

هر روایت یک تاریخ است.

هر روایت جهان تازه ای را می آفریند.

تب عنوان دیگر نمایش تالار قشقایی است که تا روز سه شنبه بیست و نهم ماه به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی جواد خواجوی ساعت 20:15 با مدت زمان 70 دقیقه و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های تالارهای تئاترشهر/ تاریخ پایان اجرای دو نمایش

اعلام برنامه های تالارهای تئاترشهر/ تاریخ پایان اجرای دو نمایش