مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-10سياسي

آخرین اخبار از مرزهای منتهی به عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند


ستاد مرکزی اربعین و مسئولان مربوطه تأکید کردند که درحال حاضر زائران به مرزهای زمینی منتهی به عراق مراجعه نکنند و صرفا از طریق مرزهای هوایی به عتبات عالیات عراق مشرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی اربعین و مسئولان مربوطه تأکید کردند که درحال حاضر زائران به مرزهای زمینی منتهی به عراق مراجعه نکنند و صرفا از طریق مرزهای هوایی به عتبات عالیات عراق مشرف شوند.

* 09:27/ستاد مرکزی اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه شماره 9 اعلام کرد مرزهای منتهی به عراق مسدود است و زائران به مرزها مراجعه نکنند.

متن این اطلاعیه به این شرح است: انا من حسین بسمه تعالی به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می رساند به منظور تامین امنیت جان و حفظ سلامت زائران گرامی: مرزهای منتهی به عراق مسدود است، زائران عزیز به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند.

توصیه اکید می شود زائران محترمی که در عراق هستند در برگشت خود تسریع کنند و ماندگاری را در کربلا کوتاه و بیشتر از یک روز اقامت نداشته باشند.

* 09:26/ظرفیت موکب ها در عراق تکمیل است سیدمجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین صبح امروز درباره آخرین وضعیت مرزها اظهارداشت: ساعت 5 صبح روز گذشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مرزهای منتهی به عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند

آخرین اخبار از مرزهای منتهی به عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند