مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-10سياسي

نام شهید مدنی همواره در همدان زنده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نام شهید آیت الله مدنی همواره در همدان زنده است گفت: این روحانی بززگ منش همواره سعی داشت در تمام حوزه ها ورود کند بنابراین خدمات ارزنده ایشان در همه حوزه ها مشهود است.

- آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی، با بیان اینکه این شهید بزرگ نام پرآوازه ای در همدان و کشور داشته و دارد اظهار کرد: ایشان در عرصه ها و در شهرهای مختلف خدمات ارزنده ای از خود به جای گذاشته اند که اثرات آن امروز هم باقی است.

وی با اشاره به اینکه شهید مدنی خدمات فرهنگی فراوانی داشتند و قبل از انقلاب سال ها در شهر همدان مشغول به تبلیغ بودند گفت: ایشان اقدامات فرهنگی زیادی در راستای حفظ شریعت و مقابله با منحرفین و کسانی که زمینه های مقابله با اسلام را فراهم می کردند، انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هنوز هم آثار خدمات مذهبی و دینی آیت الله مدنی در شهر همدان است افزود: ایشان در عرصه فرهنگی و مذهبی دغدغه زیادی داشتند و در این راستا به ساخت مسجد مهدیه و مبارزه با برخی فرقه ها و مقابله با کسانی که انحراف اخلاقی داشتند، اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام شهید مدنی همواره در همدان زنده است

نام شهید مدنی همواره در همدان زنده است