مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-10اجتماعي

آخرین اخبار از مرزهای ایران و عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند


ستاد مرکزی اربعین و مسئولان مربوطه تأکید کردند که درحال حاضر زائران به مرزهای زمینی منتهی به عراق مراجعه نکنند و صرفا از طریق مرزهای هوایی به عتبات عالیات عراق مشرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی اربعین و مسئولان مربوطه تأکید کردند که درحال حاضر زائران به مرزهای زمینی منتهی به عراق مراجعه نکنند و صرفا از طریق مرزهای هوایی به عتبات عالیات عراق مشرف شوند.

10:21/ اتوبوس های حامل زائران ایرانی از سه مرز وارد عراق شدند میر احمدی رییس ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین وضعیت زائران ایرانی در کشور عراق گفت: در حال حاضر مشکل اصلی هم وطنان ما در آن سوی مرز، مسئله حمل و نقل است.

امسال به دلیل تنش های داخل عراق شرایطی به وجود آمده و همین الان از شهر کوت در عراق با ما تماس گرفتند که ما حدود 200 دستگاه اتوبوس را برای مرز خسروی فرستادیم تا از آن مسیر به انتقال زائران کمک کنند.

09:27/ ستاد مرکزی اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه شماره 9 اعلام کرد مرزهای منتهی به عراق مسدود است و زائران به مرزها مراجعه نکنند.

متن این اطلاعیه به این شرح است: انا من حسین بسمه تعالی به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می رساند به منظور تامین امنیت جان و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مرزهای ایران و عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند

آخرین اخبار از مرزهای ایران و عراق/ ستاد اربعین: زائران به مرزها مراجعه نکنند