مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-10فرهنگي

هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده


برنامه نویسی زبانی است که کامپیوتر با آن صحبت می کند همانطور که ما انسان ها زبان های مختلفی برای صحبت کردن داریم برای کامپیوترها نیز زبان های برنامه نویسی مختلفی موجود است .

- شما از ابزارهای متعددی مانند لپ تاپ،pc ،موبایل و تبلت استفاده میکنید ابزارها کارهای مختلفی برای شما انجام می دهند اما چگونه؟ هر موقعی که شما کاری از این ابزارها بخواهید یکسری دستورالعمل های از پیش تعیین شده وجود دارند که مناسب با درخواست شما در پشت صحنه به ترتیب اجرا می شوند و در نهایت خروجی به شما نمایش داده می شود به این مجموعه دستورالعمل ها کد (code) گفته می شود.

ابزارهای شما برای انجام حتی ساده ترین وظایف مانند باز کردن و بستن یک اپلیکیشن و یا انجام یک محاسبه ساده باید مجموعه ای از دستورالعمل ها را اجرا کند اینها فقط ماشین هستند و فقط 1ها و 0ها را میشناسند از خودشان قدرت تفکر ندارند ما برنامه نویسان با کد هایمان امکان تفکر را به آنها می دهیم.

به عبارت دیگر برنامه نویسی زبانی است که کامپیوتر با آن صحبت می کند همانطور که ما انسان ها زبان های مختلفی برای صحبت کردن داریم برای کامپیوترها نیز زبان های برنامه نویسی مختلفی موجود است .

هزار زبان برنامه نویسی مانند پایتون، C++, C#, javaو .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده

هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده