مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-10فرهنگي

«نیمرخ شمالی البرز» در شبکه مستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، این مجموعه مستند که روز های پایانی تولید را پشت سر می گذارد درباره دیواره شمالی رشته کوه البرز ساخته شده و به بررسی آسیب هایی که در سال های اخیر به حیات وحش این منطقه وارد شده، - مجموعه مستند نیمرخ شمالی البرز به تهیه کنندگی و کارگردانی علی احمدی زرین کلایی تولید جدید شبکه مستند در 10 قسمت حدود 30 دقیقه ای آماده پخش شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، این مجموعه مستند که روز های پایانی تولید را پشت سر می گذارد درباره دیواره شمالی رشته کوه البرز ساخته شده و به بررسی آسیب هایی که در سال های اخیر به حیات وحش این منطقه وارد شده، می پردازد.

زرین کلایی دراینباره گفت: بخش شمالی البرز به دلیل همجواری با دریا و کوهستان از اکوسیستم ویژه ای برخوردار است، این مستند حیات وحش و محیط زیست این منطقه در بخش هایی که در استان مازندران قرار دارد را مورد بررسی قرار داده است.

وی افزود: حفظ و حراست از دیواره شمالی رشته کوه البرز به دلیل اهمیت ویژه این منطقه بسیار ضروری است، این در حالی است که کمترین توجهی به این نقطه جغرافیایی نشده، هرج و مرج و ازدحام زیست بوم منطقه را با خطر نابودی مواجه کرده، دریا، کوهستان و دشت هایش در حال تخریب هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیمرخ شمالی البرز» در شبکه مستند

«نیمرخ شمالی البرز» در شبکه مستند