تغییر در پاسخگویی (مرکز تماس 2500) بازنشستگی کشوری در پی نارضایتی بازنشستگانکارشناسان صندوق به هر درخواستی که از سوی بازنشستگان از هر روشی مطرح و ثبت شود، چه تماس با مرکز پاسخگویی و یا نرم افزار صبا باشد، پاسخ خواهند داد. - تغییر در پاسخگویی (مرکز تماس 2500) بازنشستگی کشوری در پی نارضایتی بازنشستگان کارشناسان صندوق به هر درخواستی که از سوی بازنشستگان از هر روشی مطرح و ثبت شود، چه تماس با مرکز پاسخگویی و یا نرم افزار صبا باشد، پاسخ خواهند داد. وحید غلامرضایی گفت: با پایان یافتن قرارداد پیمانکار قبلی مرکز پاسخگویی و با توجه به نارضایتی های ابراز شده از سوی بازنشستگان، قرار شد ضمن رفع اشکالات فنی، تغییراتی نیز در شکل و شیوه مدیریت این مرکز اجرا شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، وحید غلامرضایی (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری) دلایل تغییر در مدیریت، ساعات پاسخگویی و زیرساخت های مرکز تماس 2500 این صندوق را تشریح کرد. غلامرضایی با اشاره به تغییرات شیوه مدیریت و ساعات پاسخگویی در سامانه مرکز تماس 2500 و دلایل آن گفت: با پایان یافتن قرارداد پیمانکار قبلی مرکز پاسخگویی و با توجه به نارضایتی های ابراز شده از سوی بازنشستگان که در طرح رضایت سنجی صندوق و همچنین نشست مدیرعامل صندوق با کانون های بازنشستگی، تصمیم بر این شد تا ضمن بروزرسانی زیرساخت ها و رفع اشکالات فنی، تغییراتی نیز در شکل و شیو برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |