مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-10اقتصادي

پرداخت 4300 میلیارد تومان وجه گندم به کشاورزان کردستانی


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:4 هزار و 300 میلیارد تومان پول گندم تا این لحظه به کشاورزان پرداخت شده و بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان آن هنوز پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری صبح امروز در نشست با نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس با محور بررسی مسائل و مشکلات و انتظارات بخش کشاورزی اظهار کرد: بخش کشاورزی موتور محرکه اشتغال و اقتصاد در استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: 4 هزار و 300 میلیارد تومان پول گندم تا این لحظه به کشاورزان پرداخت شده و بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان آن هنوز پرداخت نشده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: معتقدیم سایر بخش ها مانند اقتصاد و خدمات و غیره زمانی می تواند تکان بخورند که بخش کشاورزی پویا و توانمند باشد.

اسکندری توجه جدی به بخش کشاورزی را ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در حوزه کشاورزی بالا بودن سطح اراضی دیم نسبت به آبی است به گونه این که بیش از 88 درصد اراضی این استان به صورت دیم کشت می شود.

وی عنوان کرد: بیش از 50 درصد از اراضی کشاورزی استان هایی مانند خوزستان و ایلام به صورت آبی کشت می شود اما با این وجود کردستان در کشت گندم رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 4300 میلیارد تومان وجه گندم به کشاورزان کردستانی

پرداخت 4300 میلیارد تومان وجه گندم به کشاورزان کردستانی