مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-10اقتصادي

قیمت نخ ابریشم اصل اصفهان گران تر است


بهترین نوع لباس زمانی تولید می شود که در بافت آن از نخ ابریشم استفاده شده باشد، البته عموما از این نوع پارچه جهت دوخت لباسهای راحتی استفاده می شود و برای تولید سایر لباسها پارچه کرپ و ساتن به کار برده می شود.

- به طور کلی تمامی نخ و بافت پارچه هایی از این جنس در نظر گرفته شده می تواند به راحتی هوا را از خود عبور دهد و رطوبت بدن ما را تنظیم کند، انتخاب عاقلانه ای به نظر می رسد.

در صورتی که پوست شما حساس است و به راحتی نشانه هایی از آلرژی را می توانید بر روی آن مشاهده کنید بهتر است لباسهایی با جنس نخ پنبه تهیه کنید و بدانید که این نوع نخ دوام و مقاومت بسیاری در برابر تغییرات آب و هوایی نشان می دهد.

و شما می توانید با خیال راحت آنها را با مواد شوینده ملایم مثل مایع لباسشویی شستشو دهید و نگران تغییر سایز و ساختار اولیه پارچه نباشید و همچنین پارچه هایی که با نخ پنبه تولید شده اند بسیار نرم و راحت می باشند و استفاده از آنها می تواند برای شما آرامش و راحتی بسیاری در پی داشته باشد.

نخ پنبه طبیعی دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و بسیار اقتصادی به نسبت کیفیت بالای آن می باشد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نخ ابریشم اصل اصفهان گران تر است

قیمت نخ ابریشم اصل اصفهان گران تر است