مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-10سياسي

حصارهای کاروانسرای تاریخی سمنان برداشته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، مؤثران و جمعی از اصحاب رسانه و فعالان گردشگری که در آن، کلید کاروانسرای شاه عباسی سمنان به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان واگذار شد، از آیت الله رییسی در زمان تصدی قوه قضاییه و نیز در جایگاه ریاست قوه مجریه در رابطه با آزادسازی این بنای تاریخی قدردانی کرد.

کرم زاده با قدردانی از تمام افرادی که زمینه تحقق آرزوی دیرینه مردم سمنان را فراهم کردند، گفت: همراهی بین مردم و مسؤولان، زمینه تحقق این مهم را فراهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه سرمایه گذار بخش خصوصی به صورت جدی وارد کار شده و هزینه مرمت و به مرحله بهره برداری رسیدن کاروانسرا بر عهده سرمایه گذار است، افزود: این اداره کل حامی سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری است و از سرمایه گذاران فعال در حوزه بافت ها و بناهای تاریخی در تمامی شهرهای استان به طور جدی حمایت می شود.

کرم زاده با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه اشتغال زایی را در استان فراهم می کنند، گفت: با فراهم کردن زمینه آرامش و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصارهای کاروانسرای تاریخی سمنان برداشته می شود

حصارهای کاروانسرای تاریخی سمنان برداشته می شود