مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-10اجتماعي

هزینه بلیط زائران اربعین برگردانده می شود/اعزام زائران در صورت تغییر وضعیت مرزها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده اند وجود ندارد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان با اشاره به تصمیم ستاد اربعین برای اعزام نکردن زائر اشاره و اظهار کرد: زائرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده اند می توانند با مراجعه به تعاونی صادر کننده بلیت، نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده اند وجود ندارد، افزود: روز گذشته مبلغ اخذ شده برای مسافران سه دستگاه اتوبوس به آن ها بازگردانده شد.

وی ادامه داد: پول خریداران بلیت اینترنتی هم به حساب آن ها بازگردانده خواهد شد منتهی شاید این روند اندکی زمان بر باشد و توصیه من مراجعه به تعاونی مورد نظر برای تعیین تکلیف است.

قزوینیان گفت: مسؤولان راهداری برای اعزام مسافران با استفاده از 128 دستگاه اتوبوس برنامه ریزی کرده اند ولی با توجه به مشکلات فعلا متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه قبل از توقف اعزام زائران، روزانه حدود 40 دستگاه اتوبوس از زنجان زائران اربعین را به مرز منتقل می کردند، ادامه داد: طی این مدت 7 هزار و 400 زائر با 324 سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بلیط زائران اربعین برگردانده می شود/اعزام زائران در صورت تغییر وضعیت مرزها

هزینه بلیط زائران اربعین برگردانده می شود/اعزام زائران در صورت تغییر وضعیت مرزها