مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-10بين الملل

ژنرال اسراییلی: بقای اسراییل از چند جبهه در معرض خطر قرار گرفته است


فرمانده سابق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اگر اسراییل از هم اکنون آمادگی لازم را برای نبرد در چندین جبهه نداشته باشد، امکان ادامه بقا برای اسراییل وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ژنرال اسحاق بریک ، فرمانده سابق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله ای که در نشریه معاریو به چاپ رسیده است، اذعان کرد: اگر اسراییل از هم اکنون آمادگی لازم را برای نبرد در چندین جبهه نداشته باشد، امکان ادامه بقا برای اسراییل وجود نخواهد داشت.

این ژنرال بازنشسته ارتش اسراییل در توصیه هایی به هرتسی هالوی نامزد جدید ریاست ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی بر احیای شکوه و قدرت ارتش اسراییل به خلاف وضعیت حاکم در سال های اخیر از یک سو و ضرورت آمادگی از هم اکنون به منظور مواجهه با جنگ در چندین جبهه تأکید کرد و در ادامه اعتراف کرد که نامزد جدید ستادکل ارتش اسراییل میراثی سخت و پیچیده را از آویو کوخاوی ، رییس کنونی ستادکل ارتش اسراییل به ارث خواهد برد.

بریک در همین راستا نوشت: مأموریت رییس جدید ستادکل ارتش دشوار است، چرا که وضعیت داخلی نیروهای نظامی دشوار است و می تواند اسراییل را در هرگونه نبرد آتی در مسیر فاجعه قومیتی بزرگی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: بقای اسراییل از چند جبهه در معرض خطر قرار گرفته است

ژنرال اسراییلی: بقای اسراییل از چند جبهه در معرض خطر قرار گرفته است