مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-10اقتصادي

محدوده زنجان طی سال ها، دست نخورده است/الحاق زمین در راستای پاسخ به نیاز مردم


استاندار زنجان با بیان اینکه مرز زنجان طی سال ها تکان نخورده است، گفت: اقدامات انجام نشده در این حوزه، منجر به اوضاع کنونی قیمت مسکن و زمین شده است و از طرف دیگر ما موظف به پاسخگویی به نیازهای مردم هستیم و الحاق هم برای پاسخگویی به این نیازها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، جلسه کار گروه زیربنایی استان زنجان با دستور جلسه بررسی هفت طرح آغاز و با ورود به بحث تامین زمین برای طرح های مسکن ملی ابتدا در ابهر و سپس در زنجان به چالش کشیده شد.

چالش مطرح برای ابهر توسط شهردار این شهر بیان شد که معتقد بود زمین های انتخاب شده برای این طرح باید در نزدیکی شهر باشد که با مقاومت مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی مواجه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان خطاب به شهردار ابهر تاکید کرد: این زمین بعد از کار کارشناسی و به دنبال درجه 2 تشخیص داده شدن زمین قبلی واقع در شریف آباد انتخاب شده و شهرداری برای حل مشکل مورد نظر شهر ابهر که از قضا همکاری برای حل آن انجام شد و زمین کشاورزی هم هست باید طرح ارائه دهد که طی یک سال گذشته ارائه نکرده است.

همچنین در ادامه جلسه که موضوع الحاق 110 هکتار زمین در غرب زنجان برای احداث طرح های نهضت ملی مسکن مطرح شد که افشاری، مدیرعامل آب منطقه ای استان زنجان و سعید محمدی، ناظر، به طرح مورد اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده زنجان طی سال ها، دست نخورده است/الحاق زمین در راستای پاسخ به نیاز مردم

محدوده زنجان طی سال ها، دست نخورده است/الحاق زمین در راستای پاسخ به نیاز مردم