مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-10اقتصادي

توانمندسازی 2 هزار زن روستایی در قالب صندوق های خرد


مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از فعالیت 45 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و پنج صندوق خرد عشایری در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 هزار نفر ازبانوان روستایی و عشایری در قالب این صندوق ها کسب و کار های کشاورزی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، منصور امیریان امروز با بیان اینکه بیش از 30 درصد از روستاهای این شهرستان، از خدمات صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی برخوردار هستند، بیان کرد: 40 مورد از این صندوق ها تحت پوشش صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت هستند.

او با اشاره به اینکه با عضویت این صندوق ها در صندوق حمایت، امکان بهره مندی بیشتراعضا از منابع مالی دولت فراهم شده است، اظهار کرد: تمام صندوق های اعتبارات خرد شهرستان در قالب تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید از تسهیلات 200 تا 500 میلیون ریالی استفاده کرده اند.

امیریان افزود: صندوق های اعتبارات خرد در این شهرستان در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی، پرورش قارچ خوراکی، کشت زعفران، پرورش گوسفند، گاو، مرغ و زنبور عسل، تولید نشا در بیش از 20 واحد گلخانه خانگی، تولید گیاهان دارویی، انواع عرقیجات، دمنوش، میوه خشک، سبزی خشک و غیره فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 2 هزار زن روستایی در قالب صندوق های خرد

توانمندسازی 2 هزار زن روستایی در قالب صندوق های خرد