مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-10سياسي

تقابل با فضای مجازی آب در هاون کوبیدن است


سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی واقعیتی است و تقابل با آن هم آب در هاون کوبیدن است، گفت: اما این هم مثل هر بستری دیگر است که در آن می شود دروغ گفت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم سی و چهارمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) گفت: بی تردید همه هویت جمهوری اسلامی وابسته به امام است.

البته این امر روشن و واضحی است، اما اگر هم کسی در آن تردید و یا بنای شبهه هم داشت، فرمایشات جامع رهبر معظم انقلاب در مراسم امسال سالگرد امام از تعابیر کامل و پر معنایی برخوردار بود که امام را جان و روح جامعه اسلامی معرفی کردند.

جمهوری اسلامی حکومتی بر آمده از یک اراده ملی است یادگار امام افزود: جمهوری اسلامی حکومتی بر آمده از یک اراده ملی است؛ یک اراده بزرگ که چهل و چند سال پیش به وقوع پیوست و بی تردید هیچ انقلابی در تاریخ جهان این مقدار حرکت و حمایت قاطبه یک ملت را همراه خودش نداشته است.

از نخستین روز هایی که انقلاب شکل گرفته تا آستانه پیروزی و بعد در طول دوره حیات خودش، به گونه ای از همراهی اقشار مختلف مردم استفاده کرده که اگر کسی آن را انکار کند گویی چشمه خورشید را در صبح منکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل با فضای مجازی آب در هاون کوبیدن است

تقابل با فضای مجازی آب در هاون کوبیدن است