مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-10سياسي

تیمی در آموزش و پرورش چالش ها را احصا و به دانشگاه منتقل کنند


جهت پژوهش های دانشگاه فرهنگیان باید به سمت نیازهای آموزش و پرورش باشد و تیمی در آموزش و پرورش چالش ها را احصا و به دانشگاه منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در دیدار رییس دانشگاه فرهنگیان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیازمند به یک عقبه علمی است که دانشگده فرهنگیان در حوزه پژوهش های کاربردی حوزه آموزش و پرورش می تواند اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی با ذکر این نکته پژوهش باید جهت دار به سمت نیازهای آموزش و پرورش هرمزگان باشد، عنوان کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت باید تقویت شود چراکه به بالندگی دانشگاه و رشد صنعت کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به چالش های ارتباط دانشگاه با صنعت، ابراز کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان دانشگاه و صنعت به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه از چالش های اصلی صنعت آگاه نیست و صنعت نیز به توانمندی های دانشگاه ها اشراف ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، تصریح کرد: صنعت باید چالش های خود را به دانشگاه ها ارائه کند.

اگر حتی در مواردی دانشگاه های هرمزگان امکان حل چالش را نداشتند می تواند از طریق برقراری ارتباط میان دانشگاه های هرمزگان و سایر دانشگاه های جهان مشکل را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمی در آموزش و پرورش چالش ها را احصا و به دانشگاه منتقل کنند

تیمی در آموزش و پرورش چالش ها را احصا و به دانشگاه منتقل کنند