مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-10اجتماعي

بسیج عوامل خدمات شهری برای اجرای طرح خدمت در منطقه 11


معاون خدمات شهری منطقه 11 از اجرای طرح راه خدمت و بسیج تمامی عوامل اجرایی در این منطقه با محوریت موضوعات خدمات شهری و ساماندهی و بازپیرایی فضای سبز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه از ارائه خدمات شهری در طرح راه خدمت خبر داد و گفت: خدمات شهری از 19 تا 26 شهریور با ارائه خدماتی همچون بازپیرایی فضای سبز، روشنایی معابر، مکانیزه کردن پل ها و رنگ آمیزی دیوارهای بد منظر در خدمت شهروندان خواهد بود.

معاون خدمات شهری این منطقه با اشاره به جزییات خدمات شهری و ساماندهی در این هفته ،گفت: ارسال مخازن فلزی معیوب جهت تعمیر و استفاده مجدد، اعزام تانکرهای آب به جهت آب پاشی معابر، اعزام گروه های جمع آوری سگ های ولگرد و توزیع طعمه  مسموم  از اقدامات این طرح خواهد بود.

مهرابی درباره نظافت و شست و شوی پل ها بیان کرد: نظافت و شست و شوی پل های مکانیزه و در صورت لزوم پلی کربنات کردن این پل ها در چهار ناحیه منطقه 11 در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری منطقه 11 تصریح کرد:  علاوه بر بازپیرایی بوستان ها، نصب لوازم بدنسازی، کفپوش  زمین عوامل اجرایی خدمات شهری طی یک هفته انجام می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عوامل خدمات شهری برای اجرای طرح خدمت در منطقه 11

بسیج عوامل خدمات شهری برای اجرای طرح خدمت در منطقه 11