مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-10اقتصادي

سیاست اقتصادی زنجان، پیشگیری از خام فروشی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه سیاست استان پیشگیری از خام فروشی در حوزه معدن است، گفت: در صنعت ذوب و نورد هم طرح های توسعه ای منوط به ایجاد تصفیه خانه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جلسه کار گروه زیربنایی استان زنجان با تشریح سیاست های استان در حوزه اقتصاد از جمله معادن اظهار کرد: طی سال های گذشته استان در راستای پیشگیری از خام فروشی با راه اندازی واحدهای تولیدی مرتبط حرکت کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به مسائل مطرح شده در مورد یک واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این واحد کنسانتره آهن تولید می کند و به هیچ وجه یک واحد فولادی نیست.

وی با تشریح وضعیت استان طی سال های گذشته که مواد معدنی در کمربندی بارگیری و به استان های دیگر ارسال می شد، افزود: استان از آن وضعیت به تولید لوله های بدون درز رسیده است.

فغفوری با تاکید بر اینکه توسعه واحدهای نورد و ذوب در استان زنجان منوط به احداث واحد تصفیه شده است، ادامه داد: واحد مورد نظر در انتهای باغ شهرهای موسوم به باغ شهرهای دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: واحد تولیدی مورد نظر یک واحد تولید کنسانتره سنگ آهن است که اشتغال 80 نفری دارد و با هزینه خود راه دسترسی را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست اقتصادی زنجان، پیشگیری از خام فروشی است

سیاست اقتصادی زنجان، پیشگیری از خام فروشی است