مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-10سياسي

انتقاد امام جمعه بندرعباس از فقر در هرمزگان با وجود بنادر و سواحل گسترده


نماینده ولی فقیه در هرمزگان از وجود فقر و بیکاری در هرمزگان با وجود بناد و سواحل گسترده انتقاد کرد و گفت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، استان هرمزگان در سال 1397 در حوزه فقر رتبه سوم کشور را داشت اما در در حال حاضر هرمزگان رتبه اول فقر و بیکاری در کشور را کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان حسین عباس نژاد، مدیر بندر باهنر و شرق هرمزگان حسینی تختی و مدیر بندر غرب سالاری سردری،همراه با معاونین در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، استان هرمزگان در سال 1397 در حوزه فقر رتبه سوم کشور را داشت اما در حال حاضر هرمزگان رتبه اول فقر و بیکاری در کشور را کسب کرده است.

وی با ذکر این نکته که با وجود امکانات هرمزگان این شاخص های اقتصادی جای تاسف دارد، تصریح کرد: هرمزگان بالاتری نرخ بیکاری در کشور را دارد که باید اقدامات لازم برای کاهش این نرخ توسط دولتمردان انجام شود.

اقدامات ترکیبی برای کاهش نرخ بیکاری هرمزگان انجام شود نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه باید اقدامات ترکیبی برای کاهش نرخ بیکاری هرمزگان انجام شود، ابراز کرد: پیگیری های لازم برای افزایش سهمیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بندرعباس از فقر در هرمزگان با وجود بنادر و سواحل گسترده

انتقاد امام جمعه بندرعباس از فقر در هرمزگان با وجود بنادر و سواحل گسترده