مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-10سياسي

رأی دهندگان به این دولت و مجلس، امروز منتقد شدند


در صورتی مردم پای صندوق های رأی می آیند و نسبت به گذشته اقبال بیشتری نشان می دهند که شرایط کشور رو بهبود باشد یا یک دورنمایی مثبتی برای آینده داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، سه سال پیش در این روزها اصولگرایان با انگیزه و پرامید مشغول ساماندهی کمپین انتخاباتی خود بودند چراکه اعتقاد داشتند عملکرد دولت روحانی نتوانسته رضایت مردم را کسب کند و قطع به یقین جامعه به نامزدهایی در انتخابات مجلس رأی می دهد که قطب مقابل دولت روحانی باشند؛ حال سئوال اینجاست که آیا همچنان در روی همان پاشنه می چرخد یا با توجه به عملکرد دولت سیدابراهیم رییسی ورق به نفع جناح رقیب برگشته است.

محمدرضا خباز در گفتگو با نامه نیوز درباره احتمال تغییر ذائقه سیاسی جامعه بر اثر عملکرد دولت رییسی و مجلس یازدهم گفت: عده ای برنامه ریزی می کنند تا اداره کشور یکدست شود به این معنی که مجلس، دولت و قوه قضاییه و سایر دستگاه ها و نهادها همه با هم هماهنگ باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نمایندگان مجلس یازدهم 5 نفر هستند، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نیز مشاهده کردیم تمام کسانی که توان رقابت داشتند، احرازصلاحیت نشدند و به همین دلیل نتیجه انتخابات از پیش مشخص بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دهندگان به این دولت و مجلس، امروز منتقد شدند

رأی دهندگان به این دولت و مجلس، امروز منتقد شدند