مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-10اقتصادي

وزیر راه: پیش بینی 100 هزار صندلی پرواز برای بازگشت زائران اربعین


برای بازگشت زائران در سازمان راهداری در حال برنامه ریزی هستیم؛ پیش بینی های لازم را کرده ایم که تعدادی از زائران با قطار و تعدادی هم با اتوبوس هایی که به همین منظور تدارک دیده شده، - رستم قاسمی: برای بازگشت زائران در سازمان راهداری در حال برنامه ریزی هستیم؛ پیش بینی های لازم را کرده ایم که تعدادی از زائران با قطار و تعدادی هم با اتوبوس هایی که به همین منظور تدارک دیده شده، وارد کشور شوند و مردم به مقصد برگردند.

  وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه برای بازگشت هوایی زوار اربعین، 100 هزار صندلی پروازی در نظر گرفته شد، گفت: احتمال بازگشایی مرزهای زمینی وجود دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رستم قاسمی در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به عدم ثبت نام همه مردم در سامانه سماح، آمار دقیقی از میزان اعزام وجود ندارد چون زائران بدون ویزا وارد عراق شدند و  تعداد آنها را دقیق نمی دانیم.

  وی افزود: برای بازگشت زائران در سازمان راهداری در حال برنامه ریزی هستیم؛ پیش بینی های لازم را کرده ایم که تعدادی از زائران با قطار و تعدادی هم با اتوبوس هایی که به همین منظور تدارک دیده شده، وارد کشور شوند و مردم به مقصد برگردند.

    قاسمیبا بیان اینکه پیش بینی میکنیم در هنگام بازگشت  مشکلاتی وجود داشته باشد، گفت: تلاش می کنیم این کمبودها را به حداقل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: پیش بینی 100 هزار صندلی پرواز برای بازگشت زائران اربعین

وزیر راه: پیش بینی 100 هزار صندلی پرواز برای بازگشت زائران اربعین