مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 17:172022-09-10فرهنگي

خام فروشی کارکترها و شخصیت ها


آیین اختتامیه رویداد جلوه های بصری سینمای ایران برگزار شد و در آن به اهمیت شکل گیری بازار پردازی و بهره گیری از فناوری و نوآوری در حوزه سینما اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به منظور دانش افزایی فعالان سینما و بررسی آخرین دستاوردهای فنی جلوه های بصری ایران، بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، صندوق صنایع خلاق و مرکز نوآوری رایمون، رویداد تخصصی جلوه های بصری سینمای ایران را برگزار کرد.

در آیین اختتامیه رویداد جلوه های بصری، پرویز کرمی رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، گفت: ارتباط با هنر در ذات و فرهنگ ایرانیان است.

بچه های ایران وقتی متولد می شوند و از وقتی روی قالی ایرانی چهار دست و پا راه می روند به اصلاح سینمایی ها حرکت تراولینگ انجام می شود و رنگ، تصویر، نور، نمادها و کاراکترهای ایرانی و اسطوره ای را می بینند اما وقتی به دانشگاه ها نگاه می کنیم، ارتباط منطقی بین داشته های تمدنی و فرهنگی و داشته های بومی با فناوری های روزآمد، و بر گرفته از این کاراکترها و اسطوره ها کم رنگ و یا قطع می شود.

به گفته رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق سینمای ایران در دنیا دارای جایگاه ویژه ای بوده و توانسته جوایز زیادی را از جشنواره های جهانی از جمله دوبار جایزه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی کارکترها و شخصیت ها

خام فروشی کارکترها و شخصیت ها