مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 18:522022-09-10اقتصادي

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز تا پایان سال به همت شهرداری قم


معاون فنی عمرانی شهرداری قم از اتمام پروژه میدان نماز تا پایان سال خبر داد و گفت: پروژه تا امروز 60 درصد پیشرفت فیزیکی به طور کلی و 98 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای ستون ها داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده، گزارشی از شرایط پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز ارائه داد و اظهار داشت: پروژه نماز یک تقاطع سه سطحه بااعتباری بالغ بر  67 میلیارد تومان تعریف شده است.

وی افزود: در پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز بلوار جمهوری به صورت روگذر و بلوار فردوسی به صورت زیرگذر تعریف شده که در مرحله اجرا بوده و باید به خاطر ترافیک ایجادشده از مردم معذرت خواهی کنیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم مدت پیمان قرارداد پروژه میدان نماز را 18 ماه اعلام کرد و گفت: مدت پیمان اولیه پروژه 18 ماه بدون هیچ معارضی در قرارداد آمده است و در واقع به دلیل وجود معارض ها همچنان در همان مهلت اولیه هستیم.

وی با اشاره به چالش هایی که اجرای عملیات عمرانی این پروژه با آن روبه رو بوده افزود: یکی از چالش ها این بود که باید پروژه به گونه ای اجرا می شد که هیچ انسدادی در مسیر پروژه نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: جابه جایی تأسیسات یکی از چالش های اجرای پروژه بوده که در حال حاضر به اتمام رسیده و برای اجرای آن باید بخشی از پروژه اجرا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز تا پایان سال به همت شهرداری قم

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز تا پایان سال به همت شهرداری قم