مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-10دانش

ایجاد دفتر توسعه همکاری های بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان


اتاق گرنت و دفتر توسعه همکاری های بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هیأت رییسه دانشگاه با تأسیس اتاق گرنت و دفتر توسعه همکاری های بین المللی دانشگاه به منظور توانمندسازی و تشویق هرچه بیشتر اعضای هیأت علمی، دانشجویان و محققان فعال دانشگاه موافقت شد.

وی بیان کرد: این اقدامات در جهت همکاری در توسعه جایگاه بین المللی، از طریق مشارکت در طرح های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تحقیقاتی در حوزه های مختلف سلامت با استفاده بهینه از منابع مالی اختصاص یافته از سازمان های ملی و بین المللی و با پیگیری توسط معاونت بین الملل دانشگاه انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ایجاد دفتر رسمی جذب گرنت ها (بودجه های) بین المللی به صورت حرفه ای به اعضای هیأت علمی دانشگاه، محققان و دانشجویان کمک می کند تا به صورت استاندارد و دقیق برای گرنت های بین المللی اقدام و مراحل اداری آنها را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: شناسایی گرنت های بین المللی در کشورهای مختلف، تهیه راهنماهای فارسی برای نحوه اقدام و جذب برای هر کدام از گرنت ها، پرورش نیروهای کارشناس متخصص برای اعلام مهلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دفتر توسعه همکاری های بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

ایجاد دفتر توسعه همکاری های بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان