مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 19:172022-09-10سياسي

هماهنگی اقلیم کردستان عراق برای عبور زائران ستودنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز شنبه در مرز باشماق مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولان استان سلیمانیه و مردم کردستان عراق که پذیرای زائران ما هستند، - وزیر کشور گفت: مردم و مسئولان اقلیم کردستان عراق استقبال گرمی از زائران اربعین از ایران و دیگر کشور ها داشته و این هماهنگی قابل ستودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز شنبه در مرز باشماق مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولان استان سلیمانیه و مردم کردستان عراق که پذیرای زائران ما هستند، تشکر ویژه داریم.

وی افزود: اعزام زائران برای اولین بار از مرز باشماق اتفاق افتاده است و این مهم یک کار فرهنگی بوده و نشان دهنده روابط عمیق فرهنگی و معنوی بین دو کشور است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: هماهنگی و استقبال گسترده از زائران در مرز باشماق نشان دهنده این است که مردم کردستان محبان اهل بیت هستند.

وحیدی اعلام کرد: امروز حدود 7 هزار نفر از مرز رسمی باشماق عبور کردند و برای اولین سال و با توجه به ظرفیت های موجود در دو طرف مرز یک اقدام مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال های آینده بر این تعداد افزوده شود و زائران بیشتری بتوانند به صورت روزانه از این مرز عبور کنند، چون شرایط مناسبی اینجا فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی اقلیم کردستان عراق برای عبور زائران ستودنی است

هماهنگی اقلیم کردستان عراق برای عبور زائران ستودنی است