مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 21:422022-09-10اقتصادي

افزایش پرداخت عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری های استان اصفهان


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در چهارماهه امسال از محل عوارض آلایندگی و عوارض ارزش افزوده با افزایش 96 درصدی نسبت سال قبل، 2 هزار و 20 میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی استان اصفهان، عباس مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه افزایش عوارض از محل مالیات برارزش افزوده از 3 به 4 درصد برای شهرداری ها یکی از آثار مثبت اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده بود، اظهار داشت: در چهارماهه امسال از محل عوارض آلایندگی و عوارض ارزش افزوده با افزایش 96 درصدی نسبت سال قبل، 2 هزار و 20 میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون پایانه فروشگاهی یا سامانه مودیان بهمن ماه سال گذشته در سازمان امور مالیاتی کلید خورد، افزود: اولین اجرای این طرح ساماندهی دستگاه کارت خوان ماده 10 قانون پایانه فروشگاهی است که با اجرای آن 98 درصد از کارت خوان های پایانه های فروشگاهی ساماندهی و به امور مالیاتی متصل شدند.

مزیکی وصول ابراز مالیاتی مردم از این محل را در سال گذشته 74 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این درحالی است که وصول مالیاتی امسال به 850 میلیارد تومان افزایش یافته و اثر اتکای نظام مالیاتی استان به داده ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرداخت عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری های استان اصفهان

افزایش پرداخت عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری های استان اصفهان